tisdag 13 januari 2009

13-01-2009

jag går runt i min egna lilla bubbla. Vill träffa mina vänner, saknar dom men vågar inte ringa. Känns som de har roligare utan mig, är jag en trist människa? bajs jag saknar dom!
efter min tenta måste jag skärpa mig, söka jobb, träffa vännerna, börja träna...

åsa, saknar henne, förstår att hon har väldigt lite tid nu när hon är småbarns mamma.. Men hon svarar inte på msn eller på sms, vill hon inte vara vän med mig? är det för att jag lärde känna henne genom tobbe. Jag hoppas allt är bra med henne iallafall.

Camilla, Micke, Cilla, Philip, Vigge, Ludde, Johanna, Linus, Nina, Emma, Sofia, Johan, Anders, Vendela, Klara o Klara, Carro, Sabina, Elin, Tobbe. Tess, Joyj, Henke, Stiller, Mange, Jakob, Bladh, Axel, Nanne, Anton... saknar er och många många fler. Jag måste bli bättre på att hålla kontakten, jag måste skaffa en ny facebook...

Längtar efter att flytta.. Måste kolla upp det mer. efter tentan... Nu ska jag gå och sova, drömma om att flytta och träffa mina älskade vänner! <3>

Inga kommentarer: