onsdag 25 februari 2009

24-02-2009 helgen i höganäs

helgen spenderades i höganäs, sjukt trevligt.. blev lite kel, jag blev paff när jag märkte hur glad jag blev för att han "snusade" mig på halsen.... innan när jag var tsm med den andre och vande mig vid att ha ett förhållande så upptäckte jag att jag uppskattade sånna småsaker mindre, nu var det ett tag sen sist och jag blev helt överlycklig och rös längs hela ryggen... mysigt när han låg och drog sin hand mot min svank också.. underbar känsla men fel person.... (sorry, ta inte illa upp, vet att du läser detta men vi pratade ju om det)... kär i kärleken kanske?

hade han inte sagt det där om kulla flickan innan, om hur han tidigare lagt märke till henne, så hade jag blivit avundsjuk... men nu blev jag glad för hans skull.... för vem kan vara avundsjuk på en bit rosa lakan?

Inga kommentarer: