måndag 15 mars 2010

ögonen är själen spegel...

fan pallar inte mer, blev kuggad igen. För att han tyckte att jag körde för nära parkerade bilar längs med gatan. Ja jag tyckte också att det var trångt men va fan, där är väl två filer för att man ska kunna köra i båda? Om där inte är plats att ha parkerade bilar så borde det vara parkeringsförbud där! fan jag hade hoppats så jäkla mycket, och trodde verkligen att det skulle gå... jävla körinspektör. orkar inte mer, ligger på soffan och bara gråter. helvetes jävla skit!! Hade det inte varit för att pappa kunde komma och hämta mig hade jag inte lyckats ta mig hem. gråter så att jag skakar och inte får luft.

jävlar, jag har scoutmöte ikväll, jag orkar inte... det är fan inte meningen att jag ska ha körkort

Det gör så jävla ont, inne i kroppen, är det, det som är själen?

Gråter så mycket att jag inte kan andas. Känns som jag är på väg att drunkna. Kan man drukna i tårar?

Inga kommentarer: