fredag 19 juni 2009

midsommar 19-06-2009

jag hatar verkligen midsommar tider... Egentligen är detta en av de bästa tiderna på året men jag tror aldrig det kommer vara min lyckliga tid. midsommar för mig är förkippat med krossat hjärta. För ett par år sen grät jag över Simon (ganska banalt när man tänker på det i efterhand men ändå), sen för två år sen grät jag över Vigge, sen nästa midsommar var på sjöröd och jag visste inte vad jag skulle göra med tobbe (precis innan hade jag blivit sårad då han sa upp all kontakt med mig), samma midsommar träffade jag Linus på sjöröd som i och för sig var en helt underbar händelse om man bortser från att mitt hjärta senare blev krossat av samma man... Nu har det åter igen tagit slut med tobbe och det är allt jag kan tänka på natten innan midsommar afton.
Men linus och Tobbe får väl ha det så bra i badtunnan med sina Emeliesar. Jag föreslog för vigge att han skulle försöka skaffa sig en Emelie och åka dit, men tyvärr tyckte han inte det var en bra idé.

Aja, GLAD MIDSOMMAR iallafall!
För denna midsommaren ska bli ett glatt och underbart minne för mig!

1 kommentar:

Camilla sa...

Vi kommer ha det urmysigt!