söndag 12 juli 2009

12-07-2009

Gamlegård igår! Sjukt mysigt, jag saknar sommaren 2004 då jag konfades där.

Blev uppringd av Adam idag när jag plockade körsbär idag. Trevligt :) Han frågade om jag ville äta lunch med honom på onsdag. Sjukt överraskad! Nervös. jättenervös faktiskt.. vet inte om jag vill satsa på någon om han visar något. vet inte vad jag vill. Finns ju en annan överhärlig människa i mitt liv också... Jag får helt enkelt se vad som händer på onsdag.

Har varit hos micke endel nu. Tycker så otroligt mycket om den människan. Försöker dela han sorg nu, delad sorg är ju hälften sorg. Alla mina tankar är hos honom och mina tårar rinner för Micke och Nim.
Citerat från mickes fb: "Lilla du som inte fick se världens ljus. Jag hoppas att vi träffas i mitt nästa liv. Det känns för jävligt att jag inte ens fick chansen att säga hej då. Men det som retar mig mest är att andra parten inte ens sa något varken före eller efter. Önskar jag fick se dig i ögonen innan du ryktes bort ifrån denna värld. Med gråtande ögon och ett sorgset hjärta. Din pappa Micke"

Så lilla Nim i Nagiala, du ska veta att din pappa älskar dig så otroligt mycket. Han gjorde allt han kunde för dig. Jag hoppas att ni möts i nästa liv och att alla tårar han gråtit för dig blir till lycka för er båda. <3

Inga kommentarer: