onsdag 6 januari 2010

Jag är glad!

Var hos Klara på 20-års fest :) kul, var lite rädd att jag inte skulle känna någon men det blev kul, mycket scouter och några jag kände.

på väg hem pratar jag med syster, hon säger att det är någon vid dörren, Det är Rasmus. Han letar efter dig sara, jahapp säger jag. jag är inte där.

Möts på södervärn. Jag är sjukt glad att han har tyckt att det var så mycket värt att träffa mig att han chansar på att jag är hemma och åker hem till mig! supersött!

går från södervärn mot pildammsparken, han ser så ledsen ut, uppriktigt ledsen.

men sen blev han gladare, vi hittade ufo ägg och landningsplatsen för ufot :)

Sparven var glad för snön :)

2 kommentarer:

Rasmus sa...

Självklart tycker Sparven om Snö. Den vet bara inte hur den ska göra ibland...

Sara sa...

Nä snön kan bli lite besvärlig och kall