onsdag 27 januari 2010

Ni ska veta att det gör ont att vara en liten snöflinga, singla vackert och långtsamt ner genom skyn och sen landa hårt mot asfalten och sen bli undanskottad och tramapad på...



Tog mod till mig och frågade honom idag. Men det gick som jag anade att det skulle göra, åt pipsvängen alltså. Jag talade om för honom att jag inte ville se honom på ett tag. Vi får se hur länge det kommer bli. Jag kommer sakna honom som fan. Jag tyckte så många gånger att det faktiskt var något mellan oss. En spänning liksom. Undra om han kommer sakna mig? Undra om han har hittat någon annan tjej att ha något på gång med. Kanske ex:et eftersom han umgåtts endel med henne igen, mer än när de faktiskt var tsm verkade det som. Han skulle ju träffa henne ikväll. Ibland är jag glad för snöstorm, jag hoppas att lokaltrafiken slutar gå så han får sitta ensam.





Känns inte alls som det var samma människa som pratade med mig i pildammsparken. Var gick det snett?

Inga kommentarer: